Κυριακή, 12 Σεπτεμβρίου 2010

λαχανοντολμαδες φανταστικοι!!!!!!!!!!!

 ΥΛΙΚΑ

μισο κιλο κιμα

5-6 φρεσκα κρεμυδακια

2 καροτα τριμμενα

1 μτσακι ανηθο

...2 φλυτζανια ρυζι του καφε

μισο φλυτζανι ελαιολαδο

αλατι πιπερι

3 κρεμμυδια ξερα

μαιντανο

ΚΡΕΜΑ

Βαζω 2 κ σ βουτυρο,κ λιγο λαδι σ ενα κατσαρολακικαι ριχνω 4 κ σ αλευρι ο ανακατευω κι εχω περασει απο το σουρωτηρι το ζουμι απο τους ντολμαδες κ το ριχνω μεσα κι ανακατευω γρηγορα να γινει αραιη η σαλτσα,εχω στιψει κ λεμονια αναλογα ποσο ξυνα τα θελετε εγω εβαλα 2 λεμονια .και τα εχω χτυπησει με 2 κροκους αυγων οχι ασπραδια,κ τα ριχνω και αυτα μεσα κι ανακατευω μην ξεχασετε κ λιγο αλατι .

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Σ ενα μπωλ βαζω τον κιμα το ρυζι τριμμενα τα καροτα,τα κρεμμυδια.αλατι,πιπερι,μαιντανο,ανηθο,λιγο νερακι,λαδακι κ ανακατευω με το χερι να ενωθουν τα υλικα,αυτη ειναι η γεμιση .τωρα το λαχανο το κοβω γυρω γυρω απο κατω απο το κοτσανι κ βγαζω ενα ενα τα φυλλα μεχρι εκει που ειναι ωραια μεγαλα κ τυλιγονται ,εχω βαλει νερο στην κατσαρολα ,κι οταν βραζει τα ριχνω μεσα και τα ζεματαω για 4 λεπτα πολλα μαζι οχι ενα ενα περιπου,4 ..μετα παιρνω ενα πιατο βαζω το φυλλο του λαχανου το ακουμπαω το ανοιγω μεσα βαζω γεμιση κ τυλιγω . ειναι καταπληκτικη συνταγη να την φτιαξετε!! αα το λαχανο που περισεψε κ τα κοτσανια που βγαζω απο το ζεματισμενο θα το κανουμε ενα ωραιο λαχανορυζο γιατι ...δεν πεταμε τιποτα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: