Κυριακή 12 Σεπτεμβρίου 2010

λαχανοντολμαδες φανταστικοι!!!!!!!!!!!

 ΥΛΙΚΑ

μισό κιλό κιμά

5-6 φρέσκα κρεμμυδάκια

2 καρότα τριμμένα

1 ματσάκι άνηθο

...2 φλυτζάνια ρύζι του καφέ

μισό φλιτζάνι ελαιόλαδο

αλάτι πιπέρι

3 κρεμμύδια ξερά

μαϊντανό

ΚΡΕΜΑ

Βάζω 2 κ σ βούτυρο,κ λίγο λάδι σ ένα κατσαρολ;aκι και ρίχνω 4 κ σ αλεύρι ο ανακατεύω κι έχω περάσει από το σουρωτήρι το ζουμί από τους ντολμάδες κ το ρίχνω μέσα κι ανακατεύω γρήγορα να γίνει αραιή η σάλτσα,έχω στύψει κ λεμόνια ανάλογα πόσο  ξινά τα θέλετε εγώ έβαλα 2 λεμόνια .και τα έχω χτυπήσει με 2 κρόκους αυγών όχι ασπράδια,κ τα ρίχνω και αυτά μέσα κι ανακατεύω μην ξεχάσετε κ λίγο αλάτι .

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Σ ένα μπολ βάζω τον κιμά το ρύζι τριμμένα τα καρότα,τα κρεμμύδια.αλάτι,πιπέρι,μαϊντανό,άνηθο,λίγο νεράκι,λαδάκι κ ανακατεύω με το χέρι να ενωθούν τα υλικά το λάχανο το κόβω γύρω γύρω απόν κάτω από το κοτσάνι κ βγάζω ένα ένα τα φύλλα μέχρι εκεί που είναι ωραία μεγάλα κ τυλίγονται ,έχω βάλει νερό στην κατσαρόλα ,κι όταν βράζει τα ρίχνω μέσα και τα ζεματώ για 4 λεπτά πολλά μαζί όχι ένα ένα περίπου,4 ..μετά παίρνω Έμα πιάτο βάζω το φύλλο του λάχανου το ακουμπώ το ανοίγω μέσα βάζω γέμιση κ τυλίγω .