Παρασκευή, 1 Οκτωβρίου 2010

γιδα βραστη και μετα γιουβετσακι!!! πεντανοστιμο!!!!!!!!!!!





 Λοιπον την βραστη γιδα δεν την ηθελε κανεις να την φαει ..εκανα κι εγω γιουβετσακι με το ζουμι της κι εγινε τελειο!!! αφου την εβρασα οπως σας ειπα στο τελος εβαλα δυο κουταλιες τις σουπας πελτε αλατακι πιπερακι αν δεν εχουμε βαλει,το αδειασα σ ενα ταψακι προσθεσα και λιγο νερακι και μολις πηρε να κοχλασει εριξα μισο... πακετακι και λιγο παραπανω κριθαρακι ,το αφηνω να το ξερετε αυτο ΠΑΝΤΑ για να γινετε τελειο απο την στιγμη που βαζετε το κριθαρακι ακριβως 10 λεπτα κ μετα το κλεινετε,ετσι κραταει και γινεται τελειο !! σερβιρισα λοιπον φαγανε τα παιδια η μαμα και μου ειπανε αυτο ειναι φαγητο ! οχι εκεινο το ζουμι!!! και που να ξερανε οτι το ζουμακι εκανε αυτη την νοστιμια!! ωραιο ειναι ο ζωμος λενε της γιδας[εγω δεν το τρωω]αλλα θελει κ το κρυο του κ το κρασακι του ..θελει χειμωνα !!! να το φτιαξετε εγινε πεντανοστιμο,κ να μην βαλετε καθολου λαδι !!εχει η γιδα λιπος!!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ωραία ιδέα! αύριο θα σφάξω μία γίδα που βελάζει απέναντι και μου τη σπάει και θα σου πω αν μου άρεσε η συνταγή. Ευχαριστώ εκ των προτέρων