Πέμπτη, 13 Ιανουαρίου 2011

φακες με ρυζι ,παραδοσιακο απο την Χαλκη!









ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΘΡΕΠΤΙΚΟ ΚΑΙ ΥΓΙΕΙΝΟ ΠΙΑΤΟ!!
ΣΥΝΤΑΓΗ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΑΛΚΗ
ΥΛΙΚΑ
350 γρ.φακές
250 γρ.ρύζι
...4 κρεμμύδια ψιλοκομμένα με το μαχαίρι
1 φ΄υλλο δάφνη
1 σκελίδα σκόρδο
1 φλυτζ .λάδι
1 κυβο λαχανικών
ΕΚΤΕΛΕΣΗ
πλένουμε τις φακές τις βάζουμε με 5 ποτήρια νερο να βράσουν περίπου 40 λεπτά[ανάλογα με τις φακές]ανοίγουμε την κατσαρόλα και προσθέτουμε την δάφνη το σκόρδο ,το κύβο,και 1 ποτήρι νερό,μόλις αρχίσει να βράζει προσθέτουμε και το ρύζι να βράσει σε μέτρια φωτιά ,συγχρόνως σε ενα τηγάνι έχουμε βάλει το λάδι ,με το κρεμμύδι να τσιγαριστεί ,και το ρίχνουμε στο βρασμένο πλέον φαγητό μας ανακατεύουμε και είναι έτοιμο!!

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ειναι η δυτερη φορα που το μαγειρευω
πολυ νοστιμο

gio ko είπε...

κι εγω δευτερη φορα που το φτιαχνω και γλυψαμε και την κατσαρολα!

Ανώνυμος είπε...

Επιτέλους τα παιδιά μου τρώνε τις φακές! Σ' ευχαριστώ πολύ...

Katrin Sk είπε...

τελειοοοο!!!πολλα μπραβο ελεγα να κανω αυτο το φαγητο πολυ καιρο και το αμελουσα αγαπημενο μου οσπριο οι φακες και το ρυζι η αδυναμια μου ηταν σιγουρακι οτι θα μου αρεσε αλλα η συνταγη αυτη το απογειωσε θα το κανω μια φορα την βδομαδα στανταρ!

Ανώνυμος είπε...

Εμεις κάποτε το τρώγαμε για να πλθθεινει το φαγητο. Το φακόρυζο ειναι παρδοσιακή Δωδεκανησσιακή συνταγή.Τώρα τελευταία ακούω ότι σερβίρεται ως γκουρμέ πιάτο. Μωρε μπράβο μας τρώγαμε γκουρμέ πιάτα και δεν το ξέραμε!!!