Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2015

Πιπερόπιτα χρώμα και νοστιμιά !!!


Υλικά για την γέμιση:

 
4 πιπεριές κόκκινες (εγώ χρησιμοποιώ φλωρίνης)

3 πιπεριές κίτρινες η κέρατο
4 μέτριες πιπεριές πράσινες
400 γρ τυρί φέτα
1 σφυνάκι τσίπουρο
2 αυγά μεγάλα
αλάτι,πιπέρι
1/2 κούπα ελαιόλαδο




 

Εκτέλεση:

 
Βάζουμε το λαδάκι μας σε ένα τηγάνι και αφού κάψει λίγο ρίχνω τις πιπεριές αφού τις εχω κόψει πρώτα σε ψιλά μακρόστενα κομμάτια,τις αλατοπιπερώνω και τις γυρίζω μέχρι να μαλακώσουν....μέτα τις σβήνω με το τσίπουρο και αφού εξατμιστεί το αλκοόλ το τραβάω από το μάτι της κουζίνας και ρίχνω την φέτα χοντροκομμένη,τα αυγουλάκια και ανακατεύω να πάνε παντού...στρώνω τα 3 φύλλα μου..ρίχνω μέσα την γέμιση και από πάνω τα άλλα 3 φυλλαράκια...την χαράζω ελαφρώς την ραντίζω με λίγο νεράκι και την ψήνω πάνω κάτω αντιστάσεις για 45 περίπου λεπτά στους 180-200 βαθμούς!!!!

 

Για το φύλλο θα χρειαστούμε..600 γρ αλεύρι,2 κούπες περίπου νερό,1 κ.σ ξύδι,1/2 κούπα ελαιόλαδο...


 

Εκτέλεση:Τρίβω το αλευράκι μου με το λαδάκι να γίνει τρίμματα και κατόπιν ρίχνω το νεράκι μου..θέλω μία ζύμη μαλακιά....την αφήνω άν έχω χρόνο μισή ωρίτσα να ξεκουραστεί σκεπασμένη με μία πετσετούλα...ανοίγω 6 φύλλα 3 για πάνω 3 για κάτω και κάθε ένα που στρώνω το λαδώνω για να έχω ένα τραγανό φύλλο..
καλή επιτυχία 


Μαγειρική και Συνταγές 
Συνταγή  Spyridoyla Prf-Η πολίτικη κουζίνα της Σπυριδούλας