Πέμπτη 17 Μαρτίου 2016

Μπαμπαδάκια!!

ΥΛΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΖΥΜΗ
300 γρ.αλεύρι γ.ο.χ100 γρ.βούτυρο ή μαργαρίνη λιωμένη ή ακόμα και σπορέλαιο250 ml γάλα χλιαρό2 αυγά σε θερμ.δωμ.2 κ.σ κοφτές ζάχαρη1 φακελάκι μαγιά σκόνη1 βανίλια1/2 κ.γ αλάτιξύσμα 1 λεμονιού


ΓΙΑ ΤΗ ΓΕΜΙΣΗ
1 φακελάκι γκαρνί σκόνη+200 ml γάλα κρύο (χτυπημένα σε σαντιγι)ή 300 γρ.κρέμα γάλακτος+1 βανίλια+1 κ.σ άχνη ζάχαρη (χτυπημένα σε σαντιγι (ότι γέμιση προτιμάτε εγώ έβαλα την πρώτη επιλογη.ΓΙΑ ΤΟ ΣΙΡΟΠΙ2 κούπες ζάχαρη2 1/2 κούπες νερόχυμό 1/2 λεμονιού1 βανίλια1 σφηνοπότηρο κονιάκ ή ρούμι ή ποτό Αμαρέτολίγη μαρμελάδα βερίκοκο για το άλειμμα


ΕΚΤΕΛΕΣΗ
-Χτυπάω τη σαντιγι και τη βάζω στο ψυγείο μέχρι να τη χρειαστώ.-Σ'ένα μπολ ρίχνω το γάλα,τη ζάχαρη και τη μαγιά και τα ανακατεύω.Προσθέτω τα αυγά,το λιωμένο βούτυρο,το αλάτι,το ξύσμα και τη βανίλια.Ανακατεύοντας ρίχνω και το αλεύρι μεχρι να έχω ένα μίγμα παχύρευστο και κολλώδες.(Εγώ χρησιμοποίησα μίξερ,αλλά γίνεται και στο χέρι)Αδειάζω το μίγμα με τη βοήθεια 1 κουταλιού σε 12 υποδοχές για μάφινς βουτυρωμένες και αλευρωμένες και αφήνω το μίγμα μου να φουσκώσει μέχρι το χείλος από τις θήκες 30 λεπτά.Ψήνω στους 170 πάνω κάτω για 30 λεπτάκια περίπου να πάρουν ωραίο χρώμα.-Βράζω το σιρόπι 2-3 λεπτά μόνο και προσθέτω στο τέλος τη βανίλια και το ποτό.-Βουτάω τα χλιαρά ή κρύα μπαμπαδάκια στο χλιαρό προς ζεστό σιρόπι,αφού κόψω πρώτα λίγο το καπάκι από πάνω.(Εγω δεν το αφαίρεσα όλο,απλά το έκοψα μέχρι να στέκεται)για να σιροπιαστουν καλύτερα για 2 λεπτά περίπουΤα βάζω σε πιατέλα να κρυώσουν.Τα γεμίζω με σαντιγι με τη βοήθεια ενός κορνέ και αλλείφω την επιφάνεια με λίγη μαρμελάδα βερίκοκο αραιωμένη με λίγο κονιάκ.Εγώ τα πασπάλισα και με λίγο ινδοκάρυδο που μ'αρέσει πολύ!!!Είναι υπέροχα και πανεύκολα!!!

ΣΗΜΕΙΩΣΗ:Το σιρόπι δεν πρέπει να περισσέψει,θα το ρουφήξουν όλο!!!


Η συνταγή είναι της Σοφης Τσιωπου 
 Argiro Porpatoneli