Κυριακή 20 Μαρτίου 2016

Kώκ σε τούρτα!




Παντεσπάνι
6 αυγά
1 1/2 φλυτζάνια τσαγιού ζάχαρη
2 φλυτζανες τσαγιού φαρίνα απ
1 κουταλιά γλ. μπεικιν
2-3 βανιλέτα


Εκτέλεση
χτυπάω αυγά +ζάχαρη να αφρατέψουν στο μίξερ
μετά ρίχνω αλεύρι +μπεικιν και ανακατεύω πάλι
βάζω το μείγμα σε ένα μεγάλο πυρέξ [32χ27ειναι το δικό μου ] που έχω στρώση μέσα λαδόκολλα και ψήνω στους 160-170 βαθμούς στον αέρα για 40 λεπτά [ανάλογα το φούρνο]


Κρέμα
1 λίτρο φρέσκο γάλα
2 αυγά [ελαφρώς χτυπημένα ]
8 κουταλιές [σούπας κοφτές ]άνθος αραβόσιτου βανίλια [ΌΧΙ στιγμής]
1 Βιτάμ 250γρ
1 1/2 ποτήρι νερού ζάχαρη
2 βανιλετα




Οδηγίες
Ολα μαζί στην κατσαρόλα να πήξουν ανακατεύοντας συνεχώς με ξύλινη κουτάλα
όταν γίνει το παντεσπάνι το αναποδογυρίζω και βγάζω τη λαδόκολλα και το χωρίζω στη μέση [οριζόντια] βάζω το μισό στο πυρέξ και ρίχνω μέσα την κρέμα και σκεπάζω με το άλλο μισό.
γλάσο [ το γλάσο γίνεται πάντα τελευταίο και αφού έχω ενώσει το παντεσπάνι με την κρέμα]
2 ποτήρια [νερού] νερό
7 κουταλιές σούπας κακάο
4 κουταλιές σούπας ανθός αραβοσίτου βανίλια εγώ βάζω μπανάνα μας αρέσει  πολύ [κοφτές]
2 κουταλιές Βιτάμ
1 1/2 φλυτζάνια [τσαγιού] ζάχαρη
1-2 βανιλετα
όλα μαζί στην κατσαρόλα μέχρι να πήξουν
και το ρίχνω καυτό στο γλυκό
το αφήνω λίγο να κρυώσει και το βάζω στο ψυγείο!!!
δεν το κόβουμε ποτέ την ίδια μέρα!!!


Σημείωση: Εγώ σιρόπιασα και λίγο το παντεσπάνι. Μόλις έκοψα το παντεσπάνι πότισα και τα δύο κομμάτια με το σιρόπι!

 Argiro Porpatoneli