Κυριακή 24 Απριλίου 2016

Κουλουράκια της μαμάς!!!


Αυτά δεν είναι κουλουράκια..μπισκότα είναι αφρός!!!Μοσχομύρισε το σπίτι βανίλια..
Αυτή είναι συνταγή της μαμάς μου...και την κάνω πολλά χρόνια και δεν την αλλάζω με τίποτα!!!

Υλικά:
8 αυγά
1 κουτί γάλα Νουνού εβαπορέ μεγάλο
5 βανιλίτσες
2 κ.γ αμμωνία
2 μπέϊκιν πάουντερ
μισό κιλό ζάχαρη και μία κούπα
2 κιλά αλεύρι γ.ο.χ περίπου
250 γρ βιτάμ (στο αλουμινόχαρτο)



ΕΚΤΕΛΕΣΗ:
Χτυπάμε τα αυγά με την ζάχαρη στο μίξερ να αφρατέψουν...ρίχνουμε τις βανίλιες,το μπέϊκιν και το βιτάμ (σε θερμοκρασία δωματίου)σε ένα άλλο μπολάκι ρίχνουμε το γάλα (έτσι όπως είναι δεν το διαλύουμε με νερό)και την αμμωνία ανακατεύοντας μέχρι να αφρίσει...ρίχνουμε και το μείγμα της αμμωνίας μέσα στο άλλο μας μείγμα και τα ανακατεύουμε λίγο...στη συνέχεια ρίχνουμε τμηματικά το αλεύρι μας(κοσκινισμένο) και το ζυμώνουμε με τον γάντζο αν έχετε...η τα χέρια μας!!!αφού έχουμε μια μαλακιά και εύπλαστη ζύμη τα πλάθουμε σε κουλουράκια ότι σχέδιο θέλουμε..(εγώ τα περνάω από την μηχανή για κουλουράκια...έχω την σιδερένια...μηχανή πολλών χρόνων)τα κάνει πάρα πολύ αφράτα...σήμερα βρίσκουμε ποιο εύκολα πλαστικές μηχανές..που νομίζω το ίδιο πράγμα θα κάνουν και αυτές!!!!!!
Αφού στρώσουμε αντιΚολιτικό χαρτι στα ταψάκια μας τα ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 200-220 βαθμούς ανάλογα το φούρνο για περίπου 20 λεπτάκια...αν θέλουμε πριν τα βάλουμε στο φούρνο τα αλείφουμε με κρόκο αυγού διαλυμένο με ελάχιστο νεράκι(εγώ αυτά στη φωτο δεν τα εχω αλείψει...)
Τα κουλουράκια αυτά γίνονται αφράτα και μαλακά...τραγανά απ'έξω μαλακά μέσα!!!!!!!!
Καλή επιτυχία!!!!!!
Συνταγή από την φίλη  Spyridoyla Prf