Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2016

Πανέ ( σνίτσελ ) κοτόπουλο το ακαταμάχητο σε γεύση!!!





 Φαγητό για όλη την οικογένεια !!!
Για το κοτόπουλο....
1 αυγό χτυπημένο
πιπέρι
αλάτι
1 κ.γ. ανάμικτα μυρωδικά αρεσκείας σας [θυμάρι, πάπρικα, κάρδαμο, κάρυ, σκόρδο σε σκόνη, μείγμα για κοτόπουλο] εγώ έβαλα λίγο απ'ολα...
λίγο λάδι για το ταψί
1 φλ. τσαγιού φρυγανιά τριμμένη
2 στήθη κοτόπουλο χωρίς κόκαλο
2 κομμάτια μοτσαρέλα (δεν είχα, και έβαλα γραβιέρα Μυτιλήνης που είχα στο ψυγείο μου) 
Τι κάνουμε
Λάδωσα ένα μικρο ταψάκι και έβαλα τον φούρνο να ζεσταίνεται στους 250 βαθμούς
(έως να πανάρω το κοτόπουλο, έβαλα και το ταψάκι στον φούρνο να ζεσταίνεται)
Σε ένα βαθύ πιάτο χτυπάω το αυγό με 1 κ.σ. ελαιόλαδο.
Σε δεύτερο βαθύ πιάτο έβαλα τη τριμμένη φρυγανιά και όλα τα μυρωδικά μου και ανακατέψτε τα καλά να αναμειχθούν.


Χτύπησα ελαφρώς τα στήθη του κοτόπουλο με το εργαλείο.
Βούτηξα το κοτόπουλο στο αυγό και μετά στο μείγμα της φρυγανιάς.
Έβαλα τα κομμάτια στο λαδωμένο ταψί και μετά στο κάτω κάτω ράφι στο προθερμασμένο φούρνο 


Γυρίζω τώρα και το κουμπί στο γκριλ και τα αφήνω για 15 λ.περίπου
(προσέχω να μην καούν!! θα δείτε και την κρούστα που θα έχει ένα ωραίο χρώμα).
Τα γυρίζω από την άλλη πλευρά και τα ψήνω για 15 λ ακόμα.
Αφού δω ότι είναι έτοιμο και από την άλλη πλευρά βγάζω το ταψί και απλώνω πάνω από το κοτόπουλο την σάλτσα
(εγώ δεν την έβαλα όλη γιατί κάνω αρκετή που μας αρέσει να συμπληρώνουμε και πάνω από τα συνοδευτικά μας)
και πάνω από την σάλτσα το τυρί.
Ξαναβάζω στο φούρνο έως να λιώσει το τυράκι και μετά είναι έτοιμο για σερβίρισμα.
Εβαλα στο πιάτο λίγη σάλτσα και από πάνω το κομμάτι του κοτόπουλου.
Εάν σας αρέσει η σάλτσα, μπορείτε να ρίξετε ακόμα λίγη σάλτσα πάνω από το τυράκι.


Την σάλτσα την έκανα με ένα κρεμμύδι και μια μικρή πράσινη πιπεριά τριμμένα στο μούλΤι και ένα μικρΌ κρεμμύδι και πιπεριά πράσινη και κόκκινη κομμένα σε λωρίδες.
Τα έβαλα σε ένα κατσαρολάκι και τα τσιγάρισα λίγο
Έριξα λίγο αλάτι και πιπέρι
Μετά τα έσβησα με λίγη βότκα και όταν εξατμίστηκε έβαλα την σάλτσα ντομάτα (από δικό μου βάζο που είχα κάνει μόνη μου) και λίγο τσίλι (μας αρέσουν και τα καυτερά )
Όταν η σάλτσα έπηξε την έβγαλα από τη φωτιά. Καλή όρεξη !!

*Συνοδεύουμε με ρύζι με πατάτες τηγανητές με πένες που εμένα είχαν περισσέψει από το χθεσινό ..ή και σκέτο 

Συνταγή από την φίλη μου Vana Zouka 
MAΓΕΙΡΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΓΕΣ 
ΔΕΙΤΕ περισσότερες συνταγές ΕΔΩ