Δευτέρα 25 Ιουλίου 2022

Μελιτζάνες με φέτα στον φούρνο !!!


 


Σημερινό ένα φαγάκι που αγαπάμε όλοι στο σπίτι ...Με φρέσκο ψωμάκι κ φετούλα δεν σταματάς να τρις κ να βουτάς στην πεντανόστιμη σαλτσούλα ..Μου είπε κ η μαμά μου πως να κόψω της μελιτζάνες κ μου βγήκε ακόμα νοστιμότερο !!!

Υλικά

5 μελιτζάνες φλάσκες κομμένες στα 4 σαν κυδωνάτες πατάτες για να καταλάβετε .

2 μεγάλα κρεμμύδια κομμένα σε φετάκια

3 σκελίδες σκόρδο ψιλοκομμένες

ι ματσάκι ψιλοκομμένο μαϊντανό  

Λίγα φρέσκα φυλλαράκια δυόσμο ψιλοκομμένο

2 ώριμες ψιλοκομμένες ντομάτες

1 κουτ.σούπας πελτέ

1 κουτ γλυκού κοφτό ζάχαρη

αλάτι πιπέρι

λίγο κουρκουμά

λάδι ελαφρύ πχ καλαμποκέλαιο για το τηγάνι --αν θέλετε της βάζετε σε ταψί κομμένες στρωμένο με λαδόκολλα τις ραντίζετε με ελαιόλαδο και τις ψήνετε μέχρι να δείτε να μαλακώσουν αλλά καμία σχέση με τις τηγανητές σε νοστιμιά .

Λίγη φέτα τριμμένη με το χέρι .

Πλένω καθαρίζω την φλούδα απ έξω ..αφήνω λίγη σαν ρίγες και τις κόβω στα 4 την κάθε μελιτζάνα .

Γίνετε πολύ πιο ωραίο από τις φέτες που κόβουμε συνήθως .

.


Τις τοποθετώ σε σουρωτήρι κ τις αφήνω όσο περισσότερη ώρα μπορώ ..Εγώ τις έκοψα από το βράδυ έριξα λίγο αλάτι τις ανακάτεψα σκέπασα το σουρωτήρι με ένα πιάτο κ τις άφησα στο ψυγείο κ τις μαγείρεψα την άλλη μέρα ..έτσι δεν πίνουν καθόλου μα καθόλου λάδι .

Τις έβαλα στην σειρά σε ταψάκι πυρέξ και οπως μου είπε η μαμά μου με ένα πιρούνι να της πατήσω από πάνω να λιώσουν λίγο .

.



.

Στο τηγάνι που τις τηγάνισα κ σε όσο λάδι είχε απομείνει έριξα κρεμμύδια κ σκόρδο κ τα σοτάρισα μέχρι να μαραθούν .

Πρόσθεσα τις ντομάτες τον πελτέ κ το αλάτι πιπέρι ζάχαρη  κουρκουμά μαιντανό δυόσμο  κ λίγο νεράκι κ τα άφησα να μαγειρευτούν περίπου 15 λεπτά .

.


Εριξα την σάλτσα αυτή επάνω από τις μελιτζάνες,έτριψα κ λίγη φέτα με το χέρι σε όλη την επιφάνεια του ταψιού κ έψησα 180 αέρα  περίπου 20 με 30 λεπτά .Απολαυστικό φτιάξτε το !!!!

Εκτέλεση φωτό συνταγή απο ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΓΕΣ