Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2015

Κέικ πορτοκαλιού με επικάλυψη σοκολάτας !!! ΘΕΙΚΟ !!



Για το κέικ πορτοκαλιού
250 γρ. Βούτυρο αγελάδας λιωμένο
 250 γρ. Ζάχαρ

1κουτ γλυκού μπέκιν πάουντερ
300 γρ. Αλεύρι γ.ο.χ.
 200 γρ. Χυμό πορτοκαλιού
Ξύσμα από 1 πορτοκάλι
 4 αυγά




Εκτέλεση
Χτυπάω τα αυγά με τη ζάχαρη να αφρατέψει και να ασπρίσει το μείγμα μου. 

Προσθέτω το βούτυρο λιωμένο ( να μην έχει καεί) , το αλεύρι και στο τέλος το χυμό και το ξύσμα. Τα ανακατεύω καλά με μια Μαρίζ. 
Αδειάζω σε ένα ταψακι βουτυρωμένο καλά ( εγώ στρώνω πάντα βουτυρωμένη λαδόκολλα) και ψήνω στους 170 ο για 40-45 ´ ανάλογα το φούρνο. Αφήνω να κρυώσει και φτιάχνω
Γκανάζ με ..
200 γρ. Σοκολάτα κουβερτούρα
 200 γρ. Κρέμα γάλακτος που έχω ζεστάνει πάρα πολύ
1 κουταλάκι μέλι.



 Ρίχνω τη ζεστή κρέμα γάλακτος ,στην οποία έχω ρίξει το μέλι να διαλυθεί, στη σοκολάτα,αφήνω να σταθεί για λίγο και ανακατεύω καλα να ομογενοποιηθεί. Αφήνω τη Γκανάζ να κρυώσει, όχι όμως να πηξει τελείως και διακοσμώ το κέικ μου.


Φωτό εκτέλεση  Εφη Καρεκλά