Πέμπτη 27 Απριλίου 2017

Tζιζκέικ με μαρμελάδα φράουλα !!!

 Εξαφανίζετε αμέσως !!!

Υλικά

3 πακέτα μπισκότα τριμμένα στο μούλτι
150 γρ βούτυρο λιωμένο
500 γρ κρέμα γάλακτος ελαφρώς χτυπημένης
300 γρ τυρί κρέμα
6 φύλλα ζελατίνες
1/2 κουτάκι ζαχαρούχο

 Λιώνω -τρίβω τα μπισκότα στο μούλτι.
Στα τριμμένα μπισκότα ρίχνω το λιωμένο βούτυρο και ανακατεύω.
Ρίχνω το μείγμα  σε τσέρκι η αποσπόμενη φόρμα και απλώνω και το  βάζω στο ψυγείο.
Χτυπάω το τυρί κρέμα σε μπολ και ρίχνω και την κρέμα γάλακτος που έχω χτυπήσει ελαφρά και προσθέτω και το ζαχαρούχο.
Έχω μαλακώσει τις ζελατίνες σε ένα μπολ με κρύο νερό και ύστερα τις λιώνω σε 3 κουταλιές ζεστό νερό και προσθέτω στην χτυπημένης κρέμα και ανακατεύω.
Ρίχνω την κρέμα πάνω στο μπισκότο και βάζω ψυγείο να παγώσει...γαρνίρετε με ότι θέλουμε ανάλογα τα γούστα,εμένα μου αρέσει η μαρμελάδα φράουλα..!!

Συνταγή από την φίλη μου "ΟΙ ΧΡΥΣΟΧΕΡΕΣ / ΗΔΕΣ".
ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΓΕΣ