Κυριακή 31 Οκτωβρίου 2021

Γιαουρτίνη μοναδική με άρωμα λεμόνι !!!



ΓΙΑΟΥΡΤΙΝΗ ΜΟΝΑΔΙΚΗ .............ΜΕ ΑΡΩΜΑ ΛΕΜΟΝΙ.....!!!!!
Ένα φανταστικό παραδοσιακο Πελοποννήσιο γλυκό....... που θα αγαπήσετε και θα φτιάχνετε σε κάθε περίσταση!!!Είναι πολύδροσερό....και σούπερ αρωματικό.......ένα γλυκάκι σκέτη τρέλα....!!!!
Προσωπικά μου αρέσει να το  σερβίρω με μια αρωματική κρέμα τυριού....!!!


Φτιάξτε το.....παγωστε  και απολαύστε .......!!!!
Όλα τα υλικά μας θα πρέπει να είναι σε θερμοκρασία δωματίου
Η κούπα μου είναι δοσομετρικη των 250 ml


Υλικά
2 κούπες σιμιγδάλι ψιλό
4 μεγάλα αβγά
1 κούπα ζάχαρη
400 γρ γιαούρτι στραγγιστο
ξύσμα από 3 λεμονια ακερωτα
2 βανιλιες
60 ml χυμό λεμονιού
1 κ.σ μπέικιν παουντερ
1/2 κ.γ σόδα
1 καλή πρέζα αλάτι
Για το σιρόπι
2 1/2 κούπες ζάχαρη
2 1/2  νερό
120 ml χυμό λεμονιού
120 γρ βούτυρο αγελαδινό
Για το γλάσο
400 γρ κρέμα τυρί
300 γρ κρέμα γάλακτος
1/2 φλ τσαγιού ζάχαρη άχνη
Ξύσμα λεμονιού για πασπαλισμα

.


Εκτέλεση
Προθερμαινω το φούρνο στις αντιστάσεις στους 180 βαθμούς.
Ξεκινάω  πρώτα με το σιρόπι το οποίο το θέλω ζεστό όχι καυτό για να σιροπιασω το γλυκό.
Σε μία κατσαρόλα βάζω τη ζάχαρη, το νερό, το χυμό λεμονιού και βράζω για 3 λεπτά από τη στιγμή του βρασμού.
Προσθέτω το βούτυρο και βράζω ακόμα 3 λεπτά.
Τραβάω από τη φωτιά και αφήνω στην άκρη.
Ετοιμάζω το κέικ.
Σε ένα βαθύ μπολ ανακατεύω το μπέικιν παουντερ , τις βανιλιες και προσθέτω και το σιμιγδάλι.
Χωρίζω τους κρόκους από τα ασπράδια.
Βάζω στον κάδο του μίξερ τα ασπράδια και τα χτυπάω με μια καλή πρέζα αλάτι σε δυνατή ταχύτητα μέχρι να γίνει μια σφιχτή μαρέγκα.
Αδειάζω σε ένα άλλο μπολ τη μαρέγκα μου  και την κρατώ στην άκρη.
Προσθέτω στον κάδο τους κρόκους και τη ζάχαρη και χτυπώ σε δυνατή ταχύτητα για 8 λεπτά περίπου μέχρι να ασπρίσει το μείγμα μου και να αφρατεψει.
Προσθέτω σταδιακά το γιαουρτακι .
Διαλύω τη σόδα στο χυμό λεμονιού πανω απο το μίξερ και προσθέτω μέσα στο μείγμα μου.
Χαμηλώνω την ταχύτητα και προσθέτω λίγο λίγο τα στερεά υλικά μου και το ξύσμα λεμονιού.
(Κρατάω λίγο ξύσμα για να πασπαλισω μετά το γλυκό.
Μόλις αναμειχθούν καλά σταματώ το χτύπημα και με μια μαριζ ενσωματωνω τη μαρέγκα μου προσέχοντας να μην χάσω τον όγκο.
Βουτυρωνω ένα ταψάκι 35*25 εκ.  
Απλώνω  το μείγμα μου στο ταψάκι και ψήνω για 45 λεπτά μέχρι να πάρει χρυσοκοκκινο χρώμα.
Βγάζω το γλυκό  και με μια οδοντογλυφίδα τρυπάω όλη την επιφάνεια για να απορροφηθεί καλά το σιροπακι.

.


Σιροπιαζω αμέσως όπως είναι καυτό το γλυκό με το ζεστό σιρόπι.
Αφήνω να τραβήξει καλά και να πιει όλο το σιροπακι και να κρυώσει το γλυκό.
Για το γλάσο
Αφρατευω το τυρί με την άχνη και προσθέτω σταδιακά την κρέμα γάλακτος.
Χτυπάω μέχρι να έχω ένα ωραία δεμένο γλάσο.


Απλώνω στην επιφάνεια του γλυκού και πασπαλιζω με το ξύσμα λεμονιού που κράτησα.
Βάζω στο ψυγείο ιδανικά όλη την νύχτα να παγώσει καλά ......και απολαμβάνω!!!!!
Καλή επιτυχία!!!!!

Εκτέλεση φωτό συνταγή από κυρία  Tzela Antonopoulou ΟΙ ΧΡΥΣΟΧΕΡΕΣ-ΗΔΕΣ