Σάββατο 23 Ιουλίου 2022

Βακαλάος γιαχνί με λαχανικά !!!


ΒΑΚΑΛΑΟΣ ΓΙΑΧΝΙ ΜΕ ΣΠΑΝΑΚΙ ΜΥΡΩΔΙΚΑ ΚΑΙ ΠΑΤΑΤΕΣ....!!!!Ένα φαγακι σκέτο γλύκισμα!!!!!


Υλικά
1φιλέτο παστου βακαλάου
(ξαλμυρισμενο σε κρύο νερό)
1 κιλό σπανάκι
4 φρέσκα κρεμμυδάκια
3 πράσα
1 ξερό κρεμμύδι
1 ματσάκι άνηθο
1/2 ματσάκι μαϊντανό
1/2 ματσάκι μάραθο
1/2 κ γ κουρκουμά
1/2 φλ ελαιόλαδο
3-4 πατάτες
2 τριμμένες ντομάτες
1 κσ πελτέ
Αλάτι πιπέρι
Εκτέλεση
Προγραμματίζω να ξαλμυρισω το βακαλάο μου δύο 24ωρα πριν.
Καθαρίζω κόβω σε μερίδες το βακαλάο κι αφήνω σε κρύο νερό αλλάζοντας το συχνά στο ψυγείο για να ξαλμυρισει.
Ετοιμασία φαγητού.
Καθαρίζω, πλένω και χοντροκοβω το σπανάκι μου.
Πλένω και ψιλοκόβω τα μυρωδικά μου , τα φρέσκα κρεμμυδάκια , τα πράσα και το ξερό κρεμμύδι.
Καθαρίζω και κόβω τις πατάτες μου σε μεγάλους κύβους.
Σε βαθιά κατσαρόλα βάζω το λάδι και σοταρω  τα μυρωδικά με τα κρεμμυδάκια , τα πράσα και τις πατάτες.
Καβουρδιζω ελαφρώς και τον πελτέ ,προσθέτω τον κουρκουμά  και τις τριμμένες ντομάτες.
Καλύπτω τις πατάτες με λίγο νεράκι αλατοπιπερωνω προσεκτικά (γιατί ίσως να κρατάει κι ο βακαλάος αλμυρα) και βράζω σε μέτρια φωτιά για 10 λεπτά.
Προσθέτω το σπανάκι ανακινω την κατσαρόλα (δεν ανακατεύω ποτέ αυτό το φαγητό με κουτάλα)σκεπάζω για λίγο  κι όταν πέσει ο όγκος του προσθέτω και το βακαλάο.
Ανακινω , σκεπάζω και βράζω για άλλα 20 λεπτά.
Αν χρειαστεί προσθέτω ελάχιστο νεράκι κι αυτό με πολυ προσοχή γιατί θα κατεβάσει υγρά και το σπανάκι και το ψάρι.
Δοκιμάζω αν έχει μαλακώσει ο βακαλάος και να έχει μείνει σχεδόν με το λαδακί του το φαγητό μου.
Καλή επιτυχία!!!!

Εκτέλεση φωτό συνταγή από κ.   Tzela AntonopoulouΟΙ ΧΡΥΣΟΧΕΡΕΣ / ΗΔΕΣ