Κυριακή 3 Ιουλίου 2022

Αφράτο και οικονομικό παγωτάκι !!!


 Εύκολο γρήγορο αφράτο  και οικονομικό παγωτάκι  με οτι  γεύση τραβάει η όρεξη σας!!!!


Μαμαδίστικο Παγωτό , Αφράτο με 3 Υλικά ! Σε διάφορες γεύσεις ΧΩΡΙΣ Παγωτομηχανή .Κλασικό Παγωτό που σίγουρα  όλοι έχουμε δοκιμάσει κάποια στιγμή . Εγώ πάντως θυμάμαι να μου το κάνει η γιαγιά μου αλλά και η μαμά μου.
Μπορείτε να το κάνετε με ότι γεύση θέλετε εσείς χρησιμοποιώντας τις συμβουλές μου που θα βρείτε εδώ από κάτω.

Υλικά
1 συσκευασία φυτική σαντιγί κρέμα (σε μεταλλικό κουτάκι) Μorfat
1 συσκευασία ζαχαρούχο γάλα (397 γρ)
1 συσκευασία γάλα εβαπορέ (κρύο) (400 γρ )

 Προαιρετικά μπορείτε να προσθέσετε και ένα 4ο υλικό, που σας προτείνω παρακάτω.
 – Φυστικοβούτυρο
– Φράουλες πολτοποιημένες ή σιρόπι φράουλα
– Πραλίνα
 – Καραμέλα
– Soft cookies

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΕΔΩ -- https://youtu.be/5hpVO3ZJXkA