Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2023

Λαχανοντολμάδες διαφορετικοί !!!


ΛΑΧΑΝΟΝΤΟΛΜΑΔΕΣ ΜΕ ΧΟΙΡΙΝΟ....!


Υλικά!!
Ένα λάχανο μέτριο
700 γραμμάρια κιμά από ελια
2 μπριζόλες χοιρινές σε κομμάτια
1 μεγάλο κρεμμύδι και μία σκελίδα σκόρδο
Άνηθο αλάτι πιπέρι
1 κνορ.. 2 κουταλιές βούτυρο.
1φλιτζάνι του τσαγιού ρύζι γλασέ
Ελαιόλαδο... 2 αυγά και δύο λεμόνια για το αυγολέμονο.


Εκτέλεση
Σε μία κατσαρόλα με νερό έχω βράσει το λάχανο και έχω πάρει τα φύλλα τους 1-1 τα οποία τα κόβω στη μέση και αφαιρω τα κοτσάνια τους.  

Έχω φτιάξει το μείγμα του κιμά σε ένα μπολ έχω τρίψει το κρεμμύδι το σκόρδο αλάτι πιπέρι ..

Εχω ρίξει τον κιμά τον άνηθο  και το ρύζι με λίγο ελαιόλαδο και έχω ανακατέψει πολύ καλά. 

Σε μία κατσαρόλα έριξα λίγο ελαιόλαδο και τσιγαρισα τις χοιρινές μπριζόλες σε κομμάτια..

Οταν πήραν όμορφο χρώμα έσβησα την φωτιά και τοποθέτησα ανάμεσα και γύρω-γύρω τόυς λαχανοντολμάδες.. 

Αυτή τη φορά έβαλα και 2 κολοκυθάκια ενδιάμεσα.. 

Αρέσουν στην κόρη μου πολυ....

Εβρασα το φαγητό στη χύτρα για 10 λεπτά αφού έβαλα νερό τόσο όσο να σκεπάζει τους λαχανοντολμάδες.. 

Το έκανα στη χύτρα γιατί δεν ήθελα να μου φύγει το νερό από μέσα και να πρέπει να συμπληρώσω άλλο.. 

Οταν άνοιξα την κατσαρόλα το νεράκι ήταν όλα μέσα.. πήρα ζωμό από αυτό χτύπησα τα δύο αυγά με δύο λεμόνια και έκανα το αυγολέμονο..

Εκτέλεση φωτό συνταγή από κ.   Gogo SamiouΟΙ ΧΡΥΣΟΧΕΡΕΣ / ΗΔΕΣ