Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2023

Χοιρινό κατσαρόλας με πιλάφι.!!!

Χοιρινό κατσαρόλας με πιλάφι.!!!

Για το χοιρινό μου...
Σε μια κατσαρόλα με λίγο λαδάκι σοτάρω το χοιρινό μου (1 κιλό) σε μικρά κομμάτια.
Στην συνέχεια ρίχνω 1 κρεμμύδι ξερό 1 φρέσκο, 5 σκελίδες σκόρδο, μανιτάρια (μια κονσέρβα) και συνεχίζω το σοτάρισμα.
Σβήνω με λευκό κρασί, ρίχνω 3 καρότα κομμένα σε ροδέλες, μια κουταλιά της σούπας ξύδι μπαλσάμικο, μια κουταλιά της σούπας μέλι, αλάτι, πιπέρι, θυμάρι, 5 κόκκους μπαχάρι, λίγο μπούκοβο, ένα φύλλο δάφνης, χυμό από μισό πορτοκάλι ...
Προσθέτω λίγο νεράκι.
Μαγειρεύω σε χαμηλή φωτιά...
Μόλις γίνει το κρέας μου...
Διαλύω μια κουταλιά της σούπας κορν φλαουρ με χυμό από μισό λεμόνι 🍋και ζουμί από το χοιρινό μου, το ρίχνω μέσα στην κατσαρόλα και κουνάω ελαφρώς...
Αποσύρω από την φωτιά... 

Φτιάχνω το πιλάφι μου κ σερβίρω ...!!

Εκτέλεση φωτό συνταγή από κ. George Limperopoulos