Κυριακή 24 Δεκεμβρίου 2023

Η πολύ νόστιμη εύκολη γευστική πατατοσαλάτα μου !!!


 

Η πολύ νόστιμη εύκολη γευστική πατατοσαλάτα που φτιάχνω για το Χριστουγεννιάτικο τραπέζι κι όχι μόνο μια κ μου την ζητάνε  γιατί τους αρέσει πολύ !!!

ΥΛΙΚΑ για ένα μεγάλο μπολ.

5  ομοιόμορφες πατάτες προς μεγάλο μέγεθος

10 κλωνάρια σέλινο τριμμένο στο μούλτι

4 μέτρια καρότα τριμμένα στο μούλτι

2 κρεμμύδια ξερά μέτρια κομμένα σε λεπτούς κρίκους

1 βάζο μαγιονέζα 500 γραμ ...περισσεύει λίγη

2 κουτ σούπας μουστάρδα

μηλόξιδο ή ξίδι κατά προτίμηση -Βάζω μηλόξιδο

3 αυγά βρασμένα κομμένα σε κυβάκια

Λίγο ελαιόλαδο

αλάτι

.


Βράζω τις πατάτες ολόκληρες με το φλούδι αφού πρώτα τις πλύνω κ τις βράζω τόσο όσο να μην λιώσουν να κρατάνε λίγο μην διαλύσουν στο κόψιμο .

Βάζω σε σαλατιέρα το τριμμένο καρότο από πάνω το τριμμένο σέλινο από πάνω το κομμένο κρεμμύδι από πάνω τις κομμένες σε κυβάκια πατάτες ρίχνω αλάτι ριχνω και την μαγιονέζα στην οποία εχω ρίξει και ανακατέψει την μουστάρδα ρίχνω κ το λάδι με το μηλόξιδο που το έχω βάλει πρώτα σε ένα βάζο κ το έχω κουνήσει και ανακατεύω με κουτάλι καλά κ απαλά.

Βράζω σφιχτά τα αυγά τα κόβω αφού κρυώσουν σε κομμάτια σαν κυβάκια κ τα προσθέτω κ ανακατεύω .

Προσθέτω από πάνω λίγη σκέτη μαγιονέζα ισιώνω με ένα μαχαίρι την σκεπάζω και την αφήνω στο ψυγείο να δέσει !!

Οταν σερβίρουμε ανακατεύουμε με κουτάλι κ βάζουμε στο πιάτο .

Καλή επιτυχία κ όρεξη πολύ εύκολη πολύ νόστιμη !!

Συνταγή φωτό εκτέλεση Από ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΓΕΣ .